چطوری میشه

مطالعه موردی زندگی واقعی در فروش با دانلود دیجیتال

مطالعه موردی زندگی واقعی در فروش با دانلود دیجیتال

در اکتبر 2012 افزونه وردپرس را بررسی کردم دانلودهای دیجیتال آسان اینجا در WPExplorer. در آن زمان من یک سرهم بندی خوبی با این افزونه داشتم و به این نتیجه رسیدم که این بهترین راه حل برای فروش دانلودهای دیجیتال به طور مستقیم از وبلاگ شما است که من از آن مطلع بودم.

چهار ماه فوروارد کنید و من آماده هستم که پولم را در دهانم بگذارم. من یک محصول اطلاعاتی را در اواخر اکتبر منتشر کردم و تا چند روز پیش با استفاده از E-Junkie آن را می فروختم. با این حال، زمانی که من به استفاده از Easy Digital Downloads برای رسیدگی به فروش راهنمای نوشتن آنلاین خود به صورت مستقل اقدام کردم، همه چیز تغییر کرد.

در این پست می‌خواهم یک مطالعه موردی واقعی از اجرای Easy Digital Downloads به شما ارائه دهم تا بتوانید دقیقاً ببینید که چه چیزی در فرآیند فروش محصولات دیجیتال از طریق وبلاگ وردپرس شما دخیل است.

چرا به دانلودهای دیجیتالی آسان تغییر کردم؟

باید با این شروع کنم که از E-Junkie ناراضی نبودم. رک و پوست کنده، برای 5 دلار در ماه واقعا نمی توانید شکایت کنید. این گزینه مناسبی است.

با این حال، احساس کردم که بهتر از شایسته می‌خواهم. رابط کاربری به خصوص کاربر پسند نیست و سیستم گزارش دهی کمی ابتدایی است. Easy Digital Downloads از زمانی که آن را بررسی کرده بودم در پس ذهن من بود، اما من آنقدر مشغول بودم که نمی توانستم به آنچه که فکر می کردم یک فرآیند انتقال کمی دشوار است رسیدگی کنم. من در افزونه فروخته شدم – فقط باید زمان را پیدا می کردم.

خوشبختانه این کار را انجام دادم، که مرا به این مطالعه موردی می رساند!

تنظیم افزونه Easy Digital Downloads

من نگران بودم که راه‌اندازی Easy Digital Downloads دردسرساز باشد، اما هیچ چیز نمی‌تواند دور از واقعیت باشد. در واقع، این افزونه عملاً به محض نصب آن خوب است – مطمئناً با انجام برخی تنظیمات به خوبی به شما کمک خواهد کرد، اما اصلاً چیز مهمی نیست.

پس از نصب، Easy Digital Downloads با نام مناسب در نوار کناری شما ظاهر می‌شود:

Easy Digital Downloads menu options

تعداد گزینه های موجود ممکن است در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد، اما رابط در واقع بسیار کاربرپسند است. قبل از اینکه شروع به اضافه کردن محصولات کنم و سوئیچ را شروع کنم، تنظیمات را بررسی کردم که به شش برگه تقسیم شده است:

Easy Digital Download Settings tabs screenshot

تنها کاری که در این مرحله انجام دادم این بود که حالت تست را فعال کنید، درگاه‌های پرداخت خود را انتخاب کرده و آدرس ایمیل PayPal خود را وارد کنید. به طور پیش فرض Easy Digital Download با PayPal و گزینه “تست پرداخت” (که استفاده از آن واضح است) ارائه می شود. این تنها چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارم، زیرا همه چیز از طریق PayPal در E-Junkie انجام شد، اما گزینه ای برای درگاه‌های پرداخت اضافی را با برنامه‌های افزودنی اضافه کنید.

سپس محصول خود را اضافه کردم که در واقع سه نسخه (و امتیاز قیمت) از آن وجود دارد. این یک تکه کیک بود – من فقط یک نام وارد کردم و سپس فایل را آپلود کردم و قیمت و محدودیت دانلود را تعیین کردم:

Easy Digital Downloads New Download screen

همین! هنگامی که دانلود خود را ذخیره کردم، تقریباً آماده بودم – تنها کاری که باید انجام دهم این بود که یک کد کوتاه برای دکمه خرید در صفحه فروش خود اضافه کنم.

Easy Digital Downloads با افزودن یک دکمه در بالای ویرایشگر متن غنی در صفحه‌های پست/صفحه جدید، این کار را آسان می‌کند:

The Insert Download button

وقتی روی دکمه کلیک می‌کنید، فقط چند قطعه اطلاعات ساده برای تکمیل وجود دارد:

The Insert Download screen

همین! پس از اتمام کار، دکمه به هر شکلی که تعیین کردید در صفحه فروش شما ظاهر می شود:

A screenshot of the Buy Now button in action

منصفانه است که بگوییم کل فرآیند بسیار ساده تر از آن چیزی بود که فکر می کردم.

سفر خریدار از طریق سایت من

راستش را بخواهید، فکر کردم همه چیز کمی خیلی آسان است. من مشتاق بودم سفری را که هر مشتری هنگام خرید محصول اطلاعاتی من در سایت من طی می کند، کشف کنم. خوشبختانه انجام این کار با فعال کردن گزینه پرداخت آزمایشی بسیار ساده است – می توانید هر چند بار که می خواهید این فرآیند را آزمایش کنید.

به زودی متوجه شدم که Easy Digital Downloads هنگام نصب تعدادی صفحه پیش‌فرض ایجاد می‌کند تا فرآیند پرداخت/پرداخت بلافاصله آماده انجام شود. پس از افزودن دکمه‌های دانلود و پرداخت، نیازی به لمس چیزی ندارید تا فرآیند پرداخت کار کند، اما ممکن است عاقلانه باشد که آن صفحات را به منظور شخصی‌تر کردن موارد برای سایت خود تنظیم کنید.< /p>

انجام این کار یک تکه کیک است — این صفحات اضافی را می توان در کنار سایر صفحات سایت شما پیدا کرد و می توان آنها را به همان روشی ویرایش کرد:

Easy Digital Downloads pages

هر صفحه حاوی یک کد کوتاه است که پیوند بین صفحه و محتوای ایجاد شده به صورت پویا را فراهم می کند. تنها کاری که انجام دادم این بود که قبل از این کد کوتاه کمی متن اضافه کردم تا به نتیجه دلخواه برسم، بنابراین این…

A screenshot of the Checkout page

… این شد:

A screenshot of the Checkout page

هنگامی که از فرآیند خرید یک مورد توسط مشتری در سایت من راضی بودم، به ایمیل تأیید خرید که دریافت می‌کرد مراجعه کردم. این یکی دیگر از زمینه‌هایی است که Easy Digital Downloads در آن برتری می‌یابد، زیرا به شما امکان می‌دهد این ایمیل را مطابق با محتوای دلخواه خود با تعدادی فیلد پویا سفارشی کنید. این چیزی است که من به آن پایان دادم:

A screenshot of the purchase confirmation email

که در واقع ایمیلی مانند این تولید می کند:

A screenshot of the purchase confirmation email

ساده اما موثر.

گزارش‌ها و آمار

من چیزی در راه گزارش ها ندارم که به شما نشان دهم (از آنجایی که من فقط اسکرین شات هایی از فروش یک روز دارم) اما گزارش یکی از دلایل اصلی من برای تغییر از E-Junkie به Easy است. دانلودهای دیجیتال داشتن همه گزارش‌های خود در داشبورد وردپرس بسیار راحت است و خود گزارش‌ها واقعاً به خوبی ارائه می‌شوند.

می‌توانید داده‌ها را در قالب فهرست بررسی کنید (و برای اطلاعات بیشتر روی هر محصول کلیک کنید):

A screenshot of purchases

یا روندها را در طول زمان با گزارش‌ها مشاهده کنید:

A screenshot of an Easy Digital Download report

همه اینها بسیار نرم و نرم است و یک پیشرفت بزرگ در تجربه E-Junkie من است. نمی‌توانم صبر کنم تا زمانی که اطلاعات بیشتری برای بازی کردن در اختیار دارم، در این گزارش‌ها عمیق‌تر کاوش کنم.

خیلی بیشتر در پشت صحنه وجود دارد

این تقریباً مراحل ساده‌ای را که برای راه‌اندازی و اجرای Easy Digital Downloads انجام دادم به پایان می‌رساند – کل این فرآیند بیش از 30 دقیقه از من طول نکشید (که بسیاری از آن‌ها سرهم‌بندی کنجکاو بود). اما اگرچه Easy Digital Downloads به اندازه کافی برای راه اندازی آسان است، اما عمق زیادی در گزینه های در دسترس شما وجود دارد تا بتوانید موارد را مطابق میل خود تغییر دهید. مطمئن نیستم راه‌های زیادی (در صورت وجود) وجود داشته باشد که بخواهید از طریق وبلاگ وردپرس خود دانلودهای دیجیتالی را ارائه دهید که Easy Digital Downloads نمی‌تواند انجام دهد — پیپین واقعاً به نظر می‌رسد به همه چیز فکر کرده است.

مجموعه‌ای از موارد وجود دارد که من حتی به آن اشاره نکرده‌ام، مانند کدهای تخفیف، دسته‌ها و برچسب‌ها و تنظیمات بیشتر، اما همه چیز برای شما وجود دارد که وقتی دانلودهای Easy Digital را بدون هیچ هزینه ای دانلود کنید (بله — رایگان است!).

علاوه بر این، افزونه به طور مرتب به روز می شود و همانطور که در بالا ذکر کردم، مجموعه ای از برنامه های افزودنی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش عملکرد آن استفاده کنید. من قبلاً برنامه افزودنی Affiliates Pro را نصب کرده‌ام و به سایر برنامه‌های افزودنی نگاهی دقیق‌تر می‌کنم تا ببینم آیا آنها نیز می‌توانند به من کمک کنند.

اکنون که Easy Digital Downloads را نصب و راه‌اندازی کرده‌ام، نمی‌توانم دلیلی برای انتخاب گزینه جایگزین فکر کنم. دریغ نمی‌کنم آن را به هر کسی که به دنبال فروش دانلودهای دیجیتال از طریق وبلاگ خود است توصیه کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا